pátek 24. července 2015

Byl Voldemort... ehm.... panic?

Jo, asi si budete myslet, že jsem úchylná a perverzní, ale tato otázka mi vrtá hlavou už 3 roky. Dnes jsem se koukla do jakýchsi anglických fór.  Pár věcí jsem našla a udělala si vlastní názor na tuto věc.

Pokud se TO stalo, muselo to být když byl ještě Voldemort (Tom Raddle) ve škole.  Potom se z něj stal jakýsi pofidérní nepovedený had, tudíž kdo by ho krom jeho milovaných smrtijedů pozavíraných v Azkabanu chtěl. A navíc nejsem si jista, zda ho zajímalo něco podobného, když veškerou svou pozornost soustředil na Harryho. Takže se nám to zúžilo na sedm let jeho pobytu v Bradavické škole. Tady už je pravděpodonost mnohem větší.  Získal by z i pár výhod. Za A) by získal u svejch kámošů (předskokani smrtijedů?)  větší respekt a za B) by ho to ...ehm... uspokojilo.  Byl to docela sympaťák a vsadím se, že po něm jela celá kolej. Tak proč si z některou z těch naivních holek neužít, neodkopnout ji a čerpat sílu z jejího zlomeného srdce? A pokud se ptáte na tu romantiku, mazlení a vášnivé líbání, tak ne. Myslím, že Raddle nebyl něčeho takového schopen. A lásky už vůbec.             Takže sečtěno a podtrženo, myslím si, že Voldemort není panic. Všechny názory a kritiku vítám. Napiště mi do komentů vaše názory na toho téma.

Žádné komentáře:

Okomentovat